Hej ångest!

Det är måndag och har haft en ångestfylld dag, för mig när det är extramycket kan jag få totala blackouts typ och jag knappt vet vad jag gör. Och självklart så när jag har ätit lunch så sker det man helst vill undvika :/. Men men, det får ta och försöka fixa att inte att göra fram tills nästa vecka då jag ska till SCÄ och psykolog/behandlare K. 
Sen så insåg idag att jag ska ju gå och ta en spruta måste ju typ fixa det imorgon eller åtminstone denna vecka! 
Annars då?
Inte mycket, men ska snart skypa ioförsig så jag kom på i denna stund när jag skriver här och nu att jag måste hämta mina hörlurar som ligger i jackfickan efter att jag har använt dem till mobilen och lyssnade på musik när jag skulle möta mamma, kan knappt gå utan när man ska gå och möta någon spelar ingen roll egentligen vem man ska möta. Idag råkade det bli mamma och förmiddags så var det när jag skulle till min psykolog så enkelt är det.
Aja, ska nog ta och hämta hörlurarna och kolla på lite klipp innan men jag skriver snart!
Kram Kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback