Fotboll!

Jag sitter och skriver medans det är paus i fotbollen, United spelar vilket bara betyder att det är den matchen som gäller eftersom jag är ett United fan :). Och jag är väldigt glad över värvningen av Juan Mata, spanjor. Han spelar sin första match just nu och har varit i klubben under några dagar bara :). Han är helt okej, och jag gillar honom faktiskt sen har jag upptäckt att jag gillar många spanjorer som är aktiva just nu! Det är ett par som jag gillar, sen finns en del andra som jag gillar också så det är inte bara spanjorer ;). Aja, tänkte väl kolla lite på Liverpool medans det är paus i United matchen som jag vill och ska kolla på snart :)!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback