Jag måste bara säga att jag är glad för min helt underbara behandlare K på SCÄ! Och så kände jag aldrig på Mando när jag var där. En stor skillnad i och med det, men min anledning till att jag känner så och att varför jag är glad att jag hamnade på SCÄ är för att jag får göra misstag och dem blir inte arga för det. K låter mig få göra misstagen och istället för att bli arg så försöker få mig att att hamna på rätt väg och så mycket mer. Det är lite svårt att förklara såhär men hon hjälper mig istället och stöttar istället för att typ anklaga och bli arg som dem på Mando gjorde typ. Och för mig är det en självklarhet att jag säger hellre SCÄ än Mando för det finns så mycket mer än en äs som Mando inte riktigt förstod (iallafall i mitt fall för att sätta en klarhet). Jag kan inte riktigt förklara med ord, det är lite svårt med det här ämnet och med allt som rör det så som känslor och tankar plus mycket mer.Nytt matschema-papper och älskar verkligen k:s handstil som syns i hörnan :).Hoppas att ni har det bra och mår bra! /Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback