<3

Mötet med psykolog/behandlare K kunde inte ha varit bättre, det var jätte bra! :) Jag är faktiskt glad över att slippa Mando och kan undra ibland varför jag inte hamnade på SCÄ från första början men det kanske är så också att man måste se alla möjligheter och man kan inte veta att Mando inte skulle funka. Och jag kanske inte var redo då jag började på Mando? Vem vet!?! 
Jag känner mig lugn för tillfället, men som sagt med mina humörsvängningar och så vidare så vet man aldrig hur jag kommer vara om några sekunder. För det kan gå så snabbt och ibland kan det ta några minuter innan jag byter känsloläge och får svängningarna så.
Annars då? Dagen har bara fortskridit och det har gått väldigt fort idag, känns som att vissa dagar går jättesnabbt och andra går jättesakta, är det bara jag som känner så? 
Och imorgon bär et av till Mormor och morfar först på förmiddagen och sedan på eftermiddagen så är det en fika med två kompisar, dem två är iofs kusiner men jag känner båda. Den ena har jag känt lääänge och så börjde vi alla tre typ umgås, det kom naturligt på något sätt och jag har ingen aning om hur det hela kom till eller riktigt när heller ;).
Aja, nu ska jag ta och avrunda för insåg precis att jag ska skypa alldeles snart så kan inte skriva så mycket mer men jag skriver mer imorgon om jag får tiden över när jag sitter hos mormor :) och hinner innan jag ska in till stan!
Kram kram
Ems

Kommentarer
Erica säger:

Svar: Jag har halva utbildningen, ett och ett halvt år, kvar. :)

Jag känner också så med dagarna. Vissa flyger fram och andra slöar sig fram i snigelfart.

2014-01-21 | 19:46:08
Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback