Vinterlandskap och lite catch up!

Det är lördag och jag mår väl inte så mycket bättre egentligen men jag känner att jag måste ändå ta mig i kragen och inte bara ta och ge upp allt. 
Idag är det 20-års fest som gäller så det är väl kul men samtidigt så känns det lite konstigt för det är typ bara hon som har fyllt tjugo som jag känner, eller rättare sagt hon är den enda som jag känner. Men men, jag har sagt att jag kommer lite tidigare och hjälper och så. Får se bara vilken tid jag skulle komma, smsade precis och kollade ;), men har inte hunnit att få svar.
Sen så var jag igår och hälsade på S, en person som jag har haft som handledare en gång i tiden. Och innan jag var hos henne så gick jag till en badstrand som jag växte upp och badade typ varje år, var i "my old hoods". Och hade en av mina praktiker där ute när jag gick i skolan! Och såhär såg det ut när det var snö igår:
Det var faktiskt väldigt vackert :)!
Men nu ska jag väl ta och fixa iordning lite saker och så vidare!
Hoppas att ni får en bra lördag och helg, och att ni mår bra :)
Kram Kram
Ems

Kommentarer
Mallan säger:

Vilka härliga vinterbilder! Önskar att vi hade haft en massa snö här nere också :)

2014-02-23 | 19:39:54
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback