Uppdatering!

Det var ett tag sen jag skrev men igår så var det saker typ hela dagen som gjorde det svårt att uppdataera här!
Dagen började med att jag och min bror skulle iväg till sickla, eftersom min bror behövde nya byxor! Så då blev det att vi åkte dit och var där ett bra tag. Sedan så var det bara hem och typ äta, vila sedan en liten stund innan man skulle fixa iordning sig för att sedan åka och möta upp ett par vänner för middag. Det var en sista middag innan en av dessa vänner åker iväg, så det var som en farväls middag lite grann och vi åt på Vapiano, en helt underbar resturang ;)
 En riktig utmaning att äta ute, ångesten är var på max och paniken var ett faktum, och n'r jag väl kom hem så blev det ganska mycket av det som jag inte borde göra.
Och det är något som jag får ta upp med min behandlare/psykolog K på SCÄ när jag ska dit på tisdag, det inte är inte långt kvar som tur är. Dert blev lite för mycket av en del saker igår!
Och idag då?
Sitter hemma för tillfället och bara försöker ta det lugnt efter ha ätit. Har även varit inne i stan, känns som att man har en hunnit en del och ändå är klockan typ halv ett, plus minus ett par minuter! ;)
Och by the way, datorväskan har kommit hem ;)
 Och självklart är den rosa ;)
Men skriver mer senare, efter matchen som jag absolut ska kolla på ;)
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback