Trött!

Jag blir så trött på mig själv och min kropp ibland, just för att jag är så upp och ner i humöret. Och min kropp vill inte det jag vill, jag var ute på en av mina rundor(som en del av utmaningen jag är med i) ich jag hade kramp och musklerna ville inte alls. WTF liksom? Varför kan jag bara inte vara normal och varför kan inte kroppen fungera som vanligt? 
Det är väldigt tröttsamt att ha det såhär hela tiden, upp och ner i humöret plus att kroppen blir påverkad av det hela. Med två behandlingar och få rätt hjälp så känner man att man blir välidigt trött men man försöker kämpa för att bli frisk och kunna vara den jag vill. Men just för tillfället så känner jag att jag bara vill kasta in handduken och ge upp allt. Jag är så trött på allt och alla känns det som, men samtidigt så vet jag att det inte är lösningen heller. Lösningen är inte att fly ifrån det hela(även om lusten och känslan av att vilja föy finns där konstant) utan det är att möta rädslorna och bara bli fri ifrån det hela, även om det innebär att man måste ge väldigt mycket och visa saker som är förbjudet och så vidare. Aja, det var lite tankar såhär på torsdagskvällen plus att just nu så känner jag att jag saknar vissa personer. Och på tisdag så får jag prata med en av dem jag saknar <3.
Sen angående efter mitt inlägg igår om min underbaraste M, jag vill bara säga att om man träffar henne så kommer hon göra ett helt underbart intryck på en. Jag måste bara få säga det och jag ska säga vad hon faktiskt betyder för mig efter allt hon har gjort för mig <3! Sen vill jag skicka ut en stor kram till alla som har varit/är ett stöd för mig!
Kram kram
Ems
Det är "Awarenessmonth" för ätstörningar denna månad så det gäller att sprida medvetenhet om denna sjukdom!
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback