Torsdag!

Det är torsdag idag och jag har hunnit komma igång efter min morgonkaffe(iallafall så att jag känner mig levande och pigg nog)


Alltid kaffe i ev av mina Iittala muggar, det är en vanesak och jag älskar ju Iittala och deras serier. Sen har jag lärt mig vad Taika betyder vilket gjorde mig glad eftersom Taika betyder Magi på finska :D ♥.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att jag ska skypa ikväll eftersom det var mycket problem med skype i tisdags, vilket fick mig att svära en del, ja men man kan kanske förstår varför jag gjorde det när det inte funkade som det skulle. Skrattade dock också när jag gjorde det för det är ganska ovanligt att jag svär som jag gör eftersom jag brukar hålla mig till att ha det inom mig så.
Aja, nu ska jag ta och avrunda lite men jag skriver lite mer senare ikväll!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer
Mallan säger:

Åh vilken fin mugg! Vart hittar man såna? :)

Sv; Tack fina du, det värmer otroligt!

Kramar <3

2014-02-13 | 19:52:37
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback