Sol underbara sol!

Sitter med datorn i knäet och akriver här medans jag har nyhetsmorgon igång. Nyhetsmorgon är en liten morgon/förmiddagsrutin så det är inte ovanligt att jag sitter och kollar på det. Med kaffe i handen på morgonen och nyhetsmorgon så kan jag kanske bli en människa, speciellt om jag har sovit dåligt eller mindre än vad jag brukar.
Men just idag så känns det lite skönare att vakna upp och att kolla på nyhetsmorgon eftersom nu när det börjar bli ljusare så dyket solen upp också. Det är ju helt underbart efter ett par dagar med grått väder :)
Jag gillar solen helt enkelt. 
Även om solen kan göra det lite lättare så gör det inte så stor skillnad på vad jag känner inombords och hur jag mår. Jag kan känna att vissa saker kanske lättar men andra saker är detsamma med känslor och så vidare, jag känner egentligen att solen gör inte så mycket skillnad med ens mående men man kan känna sig piggare i och med ett ljusare väder. Det gär väl alla, alltså att känna sig piggare när solen lyser? Eller har jag fel? Sen är det kanske olika för olika personer när det gäller ens mående och solen också iofs!?!
Aja, nu ska spåna vidare på en text som jag är lite osäker på om jag ska lägga upp eller inte men jag känner att man måste gå emot rädslan lite eftersom det är ju något som jag känner att jag inte kan komma ifrån heller. Jag kommer nog ångra mig oavsett vad jag gör med texten så då kanske det är lika bra att lägga ut den tycker jag iallafall
Hoppas att ni får en bra måndag och en bra start på veckan! Och hoppas att ni mår bra!?! <3
Kram Kram
Ems

Kommentarer
Mallan säger:

Håller absolut med dig där. Problemen blir liiite mindre om solen lyser. Hela dagen känns oftast lite lättare att ta sig igenom. Solen borde lysa varje dag! <3

Sv; Jodå, det var helt okej :)

Kramar!

2014-02-17 | 14:06:53
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback