Nervös nervös nervös

Jag är så himla nervös, ångestfylld och rädd inför en viss sak och tid. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till eller så vidare. Jag hatar det här, men även om jag hatar det och inte gillar detta så vet jag att det är det jag behöver plus att jag vill det men det gör det inte mindre jobbigt för det. Vad fan ska man göra? Och man börjar undra om det verkligen kommer ske och om jag verkligen kommer klara av det.....Åh, ljuva ångest eller inte!
Jag kommer tyvärr inte att avslöja vad det exakt säga vad det gäller här riktigt än, jag vill att det ska vara helt klart innan jag skriver om det helt och hållet.
Men aja, nu är det fotboll som gäller och sedan att sova, är trött som bara den men det är väl inte så himla ovanligt eller? ;)
Men hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag!
Kram kram
Ems ♥



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback