Något vettigt!

Just nu så känns det som att jag inte har något vettigt att säga! SÅ det är nästan så att jag bara vill ta en paus ifrån bloggen, men samtidigt så är det ganska skönt att bara kunna skriva av sig också även om det kanske inte är något så himla vettigt eller bra! För bloggen handlar om min resa och då kanske det inte är världsbästa dagar heller! Och det behöver ju inte vara vettigt heller kanske, för att jag känner ibland när jkag skriver och har väldigt mycket ångest så kan det bli mycket trams och jag vet knappt själv vad jag skriver så, och om det kommer upp något som makes no sense så kanske ni förstår vad som händer!
 
Det är lördagförmiddag, och jag kommer var helt ensam i lägenheten om en stund och kommer vara det i någon timme eller två, så skönt. Men samtidigt så kommer jag bli väldigt uttråkad ganska snabbt, om jag känner mig själv rätt! För jag tappar intresset på sakerna man gör när man är själv ganska snabbt, är jag ensam om sådant? Och jag gillar inte riktigt att vara själv heller för att jag gillar att ha fart omkring mig. Jag är så dubbel med att ha fart och folk omkring mig också för samtidigt som jag vill ha mycket omkring mig och så, så vill jag ändå inte ha folk omkring mig. Jag vet att just det låter jättekonstigt men jag är sådan jag. Jag vet inte själv hur det går ihop! Men aja, nu är jag typ själv så dår är det väl att sätta på musik på datorn och börja läsa typ, det står på agendan när jag är själv. Eller rättare sagt, det är det jag har tänkt att göra sen om jag börjar gå runt och typ dans och så vidare istället är nog bara en tidsfråga innan jag gör det ;)
Hoppas att ni får en bra lördag! Och att ni mår bra!?
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback