Lördag!

Idag känner jag mig allmänt dålig, mycket ångest och vill bara ta och ge upp alltihop. Just nu och idag så känner jag mig inte värd något och att ha vissa personer omkring mig för att jag är just jag. Alltså jag känner mycket och typ inget alls, idag är det värsta känslostormen och jag honner gå igenom måååånga tanakr och en tanke var just meningen innan denna....
Jag hatar sådana här dagar och vill man verkligen bara ge upp och försvinna på något sätt. Sen gör vädret inte saken bättre alls, regn, rusk och blåst. Fy fan, hatar det här och jag känner att orden inte räcker till alls just nu, vet liksom inte vad jag ska skriva mer.
Jag återkommer mer när det har lugnat ner sig lite, om det vill lugna ner sig.
Ems

Kommentarer
Mallan säger:

Hoppas det känna bättre snart! Kram

2014-02-15 | 17:58:17
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback