Hej!

Just nu så sitter jag med min lilla läxa eller vad man ska kalla det som jag har fått från behandlare / psykolog K på SCÄ till nästa gång, hoppas bara att jag tänker rätt i och med detta nu ;). Är lite virrig ibland så det kan bli lite knas ibland! Och idag var jag hos mormor och morfar ett tag, sedan så åkte jag till M, min underbara M! Jag känner att jag behöver säga mer vad personer betyder och så vidare. Jag säger inte tillräckligt ofta till personer, speciellt inte till dem jag verkligen tycker om! Så är det, och jag tycker att alla borde göra mer av det! Men nu ska jag avrunda tänkte jag, är trött efter en lång dag!Kram kramEms ♥(Med papper och penna i högsta hugg! Och jag älskar att skriva skrivstil för tillfället och det är den enda stilen jag gillar hos mig själv, som jag tycker ser bra ut.)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback