God morgon!

Sitter med datorn i knäet och tänkte skriva snabbt nu innan jag tar en stund och lägger mig igen, för jag vaknade upp med världens huvudvärk och vill gärna bli av med den. Varför vaknar jag med huvudvärk såhär ibland? Blir ju galen på det och att man inte riktigt kan leva normalt, så som man vill. Det gör det svårt att gå upp för  att äta frukost också, vilket jag vill kunna göra för att bli fri äs:en. För om jag börjar ta bort frukosten, då börjar jag ta bort lite mer senare och så fortsätter det på det viset så snälla huvudvärk, försvinn helt!
Aja, nu tar jag och avrundar för tillfället, skriver mer senare då eventuellt huvudvärken har försvunnit också!
Kram Kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback