Fredagskväll!

Jag är hemma denna fredagskväll, det är självvalt och jag tycker att det kan vara ganska skönt att ha dagar då man är hemma och bara tar det lugnt. Jag är som sagt ingen festmänniska heller, så det är inte direkt ovanligt att jag hellre väljer en fika med vänner eller att bara sitta i soffan med en film igång eller så. 
Dagen har känts väldigt lång och jag är väldigt trött också. Är trött rent psykiskt också, inte bara fysiskt efter en dag med my ket ångest och en dålig avslutning på dagen typ, med olika saker som gör en både utmattad, trött och ännu mer ångestladdad och man könner mycket olika känslor.
 
Ibland så hatar jag att ha dessa jävla svängningar i humöret och nu kan jag inte skylla på PMS:en heller för det har redan passerat denna månad så det är nog borderlinen som spökar för tillfället extra mycket. Men men, det är så mycket som spelar in också och inte bara en sak utan det är lite upp och ner med äs:en också men det känns som att jag har ändå just äs:en under kontroll för tillfället, men vissa dagar är det svårare med den och att kämpa emot "monstret/djävulen" ör inte lätt alla gånger,
Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite grann men vi hörs igen!
Kram Kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback