F**k

Den som ringer mig typ nu kommer få en suprise, ingen bra sådan dock. Är väldigt förbannad över att skype totalvägrar att fungera och jag blir så frustrerad när det är så att man verkligen vill prata med personen i andra ändan också men så funkar det inte....OCh A, om du läser det här så får du ursäkta mitt språk lite grann om du hörde allt!?! 
Men jävlar vilken idoti att det helt plöstligt inte vill fungerar alls nu, wtf liksom!?! Suck, jag kommer ge upp vilken minut som helst för jag blir så frustrerad och arg till den punkten att jag inte orkar och blir trött på mig själv.....
Nu skriver jag av mig lite och ja, jag struntar i vem som läser och tycker att det är fel. Men programmet skype, go and fuck yourself för just nu så är du inte min vän alls och jag är så irriterad och arg så nu finns det inga hinder på mig typ.....

Kommentarer
Mallan säger:

Ååh, sånt ska ju bara funka :(

Sv; Åh tack fina du, dina ord värmer!
Tack för svaret, tror inte vi har någon sån butik här så får kika in på hemsidan :)
Hoppas du får en fin kväll! :)

2014-02-14 | 16:09:28
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback