Bakat och hållt på!

Under dagen så har jag bakat och haft för mig, jag bakade åt en som frågade om jag ville baka(jag har alltid älskat att baka) och jag sa att jag kunde baka :). Så det är gjort och sedan var det lunch med pappa och när vi skulle handla lunch så träffade vi på min faster och pappas svägerska(det blir svägerska eller? För hon är ju tillsammans med pappas ena bror/min farbror). Det var oväntat och vi stod och prata en stund och jag ska träffa henne om en vecka för lunch eftersom nästa vecka har jag två tider på en och samma dag fast på två olika ställen ;).
 
Aja, nu sitter jag hos pappa fortfarande och kommer vara här på söder ett tag till, eller ett par timmar till är väl hemma till nio eller något kan jag tänka? Men det är skönt för jag är helt själv för pappa har åkt och jag har nycklar hit som vi har hemma hos mamma och vi får vara hos pappa om jag och min bror vill det. Det är även väldigt skönt att vi får ha nycklar till hans lägenhet för då kan vi bara kolla om han är hemma eller inte och vi kan komma och lite som vi vill om det skulle vara något hemma med mamma typ.
Aja, nu ska jag sätta i örhängen och sedan är det väl att göra sig iordning för att möta upp en kompis snart!
Kram kram
Ems
 
 En del av schackrutorna jag bakade tidigare idag :)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback