Wihoo!

Wihoo, just nu är jag glad för att jag har fått prata med världens bästa och underbaraste person igen efter ett litet uppehåll, som jag har längtat! Och sen avslutas det hela med att få se Peter jöback(på allsång), hur kan det bli bättre? :) <3
Jag är glad för tillfället och så får det vara just nu och jag vet att det kan svänga lika snabbt åt något annat håll. Och även om jag är glad för tillfället så betyder det inte att jag mår bra i det andra men man kan ändå få vara glad isåfall bara för en stund.
Men nu så känner att gamla rutiner kommer igån igen och att nu kommer jag sitta med de vanliga tiderna som jag har haft och så. Lycklig idag och så får vi hoppas att dessa stunder kommer mer sen eller håller tummarna kanske man ska säga!
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback