Men hej igen

Efter denna dag så vill jag inte vakna upp till imorgon typ. Efter en diskussion med en kompis idag så vet jag knappt ut och in men samtidigt så vet nog denne kompis varför jag gör som jag gör eller säger vissa saker. Och jag hoppas att denne lyssnat och tagit till sig det också men man vet ju aldrig med denne....Men men, snart är det väl dags för sängen och jag vet knappt om man vågar sova för att man inte vill blunda så vi får se hur länge det tar innan jag somnar och hur min sömn kommer se ut.
Aja, lite om det och sen har jag nog inte så mycket just nu att berätta. Tänkte att jag skulle skriva mer snart om hur min ätstörning har sett ut och hur jag ser på den och min "resa eller vad man ska kalla det men jag tänkte att jag skulle skriva ner det på antingen papper eller på word för att det ska bli rätt och att jag inte behöver ändra så mycket här i inlägget när jag skriver om det.
Hoppas att ni mår bra och har haft det bra idag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback