Hello Friday!

Det är fredag och jag sitter och kollar film, så det ska vara för en trött Ems. Hela jag är så himla trött och jag vill att denna vecka bara ska ta slut, inte för att den har varit dålig på något sätt men det har varit en massa saker samtidigt, och jag har fått underbara samtal och goda nyheter men när det är mycket att smälta och hantera på en och samma gång så blir det jobbigt men bra på många sätt också. Och jag hoppas att jag somnar relativt tidigt och snabbt idag men när det gäller mig och att sova går vi inte ihop alla gånger pga olika saker och jag är rädda för att somna ibland för då kommer del en del saker som har etsat sig fast på näthinnan(även om man ser det så fort man blundar) och det är hemskt när man ska försöka sova...
Nä, nu är det att kolla klart på filmen och sen får vi se hur jag göra om jag lägger mig i sängen med plattan eller om jag gör något annat ett tag innan det är dags för att sova eller iallafall försöka att sova så pass bra det går kanske man ska säga.
Hoppas ni mår bra och får en bra helg! Och att ni har en bra fredagskväll!
Kram Kram 
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback