Hej hej!

Det är måndag och jag har fått träffa M idag och det gjorde mig glad eftersom hon är en av få som är mina närmsta. Eftersom Jag släpper in så få på livet och så, men hon är en som jag faktiskt  vågat släppa in.
Sen så kan jag säga att min vecka kunde inte ha börjat bättre med ett samtal som gav lite positivt mitt i allt som jag känner. 
Sen så ser jag framåt emot till imorgon kväll då det är någon jag vill prata med och tycker om väldigt mycket:)!
Annars då? Jo jag ska till psykologen på onsdag morgon och sen är det frisören som gäller, behöver fixa till min lugg litegrann av lite olika anledningar. Och jag kan säga att det känns jättekonstigt att inte ha varit hos min psykolog idag eftersom jag brukar alltid ha min tid på måndagsförmiddagarna.
Aja, ska sluta för dagen men hoppas ni har haft en bra dag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback