Hej!

Det är tisdag och jag mår inte så himla bra just nu men jag känner att det kommer nog att ändras lite av olika anledningar sen men just nu så kan jag inte påstå att det är bra alls. Och imorgon så är det tillbaka till SCÄ vilket jag är nervös inför eftersom jag inte vet had som kommer ske. Och anledningen till att jag ska dit bara ett par dagar efter att jag var där sist är för att jag behöver lite mer stöd och så. Jag känner att jag inte kan skriva allt här för att jag vill inte att vissa personer ska tro eller misstolka vissa saker så.Annars då? Jo, jag ska dra iväg ett mail typ idag eller så för lite saker så det kanske blir en del förändringar för det bättre, den är frågan om det sker och hur vissa saker bedöms och så vidare. Sen så är det så att jag har ett samtal att ringa också. Så det är mycket som ska göras känns det som men jag känner att det kanske är bra att det sker mycket nu för då kanske man kommer iväg på andra tankar iallafall för ett tag! Jag känner att jag inte kan skriva lika mycket just nu från plattan men jag har ändå lyckats med att skriva lite och det är ju ändå skönt för att jag gillar att skriva och det är skönt att kunna skriva av dig lite grann, även om jag inte skriver allt så blir det ändå mycket om olika saker. Aja, nu ska jag ta och fixa min dator dom jag håller på att uppdatera just nu, eftersom det är nödvändigt med Windows uppdateringar och så. Det kunde inte vänta längre ;)Hur mår ni idag? Och hoppas att ni får en bra dag!
Kram kram
Ems ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback