Att inte veta!

Just nu är det mycket som jag inte vet vad jag vill och hur jag ska hantera det, jag har saker som jag vill göra och tacka ja till men samtidigt så tänker man olika saker. Och tankegången omm man verkligen förtjänar vissa saker är den som är störst och man undrar ofta om man verkligen förtjänar vissa saker!?!
Det är mycket som sker just nu och jag har mycket i huvudet men jag har nog bestämt mig med vissa saker och kommer ringa och säga att jag vill det men det är ju det där med att tänka på om jag verkligen förtjänar det och så vidare! Men jag måste försöka se det ur ett annat perspektiv och inte tänka det jag faktiskt tänker. Men aja, nu ska jag skriva vidare på ett annat inlägg för hand för att jag vill inte att det ska bli fel alls på något plan när det gäller det inlägget!
Hoppas att ni mår bra och får en fin lördag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback