Vad är det jag egentligen vill?

Just nu så känner jag att jag inte riktigt vet vad jag vill eller så vidare, en svacka helt enkelt. Det enda alternativet är att kämpa ändå, även om det är svårt och jag känner att jag inte orkar kämpa alls. Men där finns det lite av att bit ihop och kämpa även om man inte ska bita ihop riktigt. Man måste ju tillåta sig själv att få att svackor, må sämre och faktiskt bryta ihop till och med.
Jag vill ju så gärna bli fri och frisk, jag vill så mycket men just nu så känns allt det så himla långt borta och att jag inte kommer att klara det. Det är liksom en stor jäkla svacka just nu ovh jag vet att April månad är ganska svår för mig av olika anledningar...Dem anledningarna är ganska personliga så dem är det väldigt få som får veta vad det handlar om och så vidare.
Jag kan säga att jag inte mår så bra just nu, men jag är ärlig i det och står för det. Jag tänker inte ljuga och säga att det är bra just nu, och jag kämpar på även om det är jobbigt, svårt och tufft men jag tänker inte försöka att vara positiv när jag känner att jag har det svårt och jobbigt. För jag kan ju inte vara något när det känns hemskt för mig själv, jag kan inte försöka göra någon annan glad och få den att kämpa och skratta(inse att det finns annat) när jag inte mår bra alls....Det går inte helt enkelt, jag har gjort så förr och försöker ta hand om alla andra även om jag mår rent utav skit och har mycket som spinner och sker inom mig. Det går inte längre, så jag tänker försöka att fokusera på mig själv just nu och skriva av mig lite när jag orkar och känner att jag klarar av det. Jag står för att att det kanske inte kommer upp sådär jättemycket inlägg just och en tid framöver, vilket jag hoppas på att man förstår.
Och jag tänker förmodligen prata med M imorgon om en sak(om hon har tid, för det känner jag att det är bara hon jag kan ta denna sak med just nu när jag är på dagvården heltid på vardagarna!
Jag tänker avrunda nu men hoppas att ni mår bra, får en bra söndag och haft en bra helg.
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback