Uppe med tuppen!

Alltså att jag vaknar runt klockan sex på morgonen är ju mindre kul, men av anledning att jag inte får sova ordentligt. Jag är/känner mig aldrig utvilad och pigg, utan känner mig konstant trött och utmattad. Varför kan jag inte få sova ut och ordentligt för? Jag hatar det hela med sömnen eftersom det påverkar hela mitt humör, jag har huvudvärk ofta och man orkar inte att göra något känns det som. Men sen blir det inte bättre av att man blir väckt nästan varje morgon av en viss person. Det är jobbigt men man är samtidigt van vid det så, även hur konstigt det låter! Aja, jag är uppe iallafall och har precis ätit frukost och kollar lite strött på tv och skriver här ifrån mobilen, så är det och jag orkade inte att starta datorn, kändes lite onödigt att starta den också. Annars så ska jag iväg till psykolog E idag och det känns bra. Vet inte vad man ska göra efter bara, kanske åker till mormor och morfar efter, och efter det till M och I. Får se hur det blir, men det får vi svar på senare helt enkelt! ;-)Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och kolla ordentligt på nyheterna. Men hoppas att ni får en bra måndag och en bra start på veckan!
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback