Trött!

Jag är hur trött som helst och kan inte sova, ingen vidare kombination kan tyckas. Men för mig så känns sömn lite överskattat på något höger, och det blir inte bättre av att man har varit förkyld (håller på att bli frisk ifrån den, btw) Men som jag har varit förkyld och är astmatiker så kan man ju knappt andas och det håller en vaken också, sen så har jag vissa andra saker som gör att jag sover dåligt men men. Sömn är överskattad helt enkelt, även om jag är trött och känner att jag vill sova så går det inte så bra helt enkelt!
Snart ska jag gå och handla Alvedon för dem är slut här hemma, och jag känner att jag behöver en för mitt huvud håller på att sprängas känns det som. När jag har varit eller är förkyld så sätter sig en djävulskt huvudvärk och den är inte kul eller att leka med! Aja, ska väl se om jag får tag på lite personer snart också!
Men jag skriver lite mer senare ikväll!
Hoppas ni mår bra och får en fin dag!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback