Tillbaka!

ÄR tillbaka och jag tänker nog ändå inte lägga ner bloggen tror jag, iallafall inte på ett tag. men jag behövde ta mig en stor funderare på vad jag ville och vad jag faktiskt behöver! Jag känner att jag behöver och vill skriva på olika ställen för att fixa saker och ting för mig själv. Men sen så måste jag faktiskt säga att jag vill inte att vissa ska läsa av skälet att jag vill inte ha en massa olika samtal och få höra det ena och det andra för att jag råkar skriva något som inte passar denna och så vidare. Sen så vill inte jag att man ska anta saker och ting och tro saker. Jag kan säga såhär, att jag vill inte att man ska göra saker utan att fråga först, så som att skicka något till mig för jag vet att vissa saker inte stämmer på det brevet t.ex som väldigt få vet och jag vill inte behöva förklara mig med anledning av att man har ingen rätt att få veta saker och ting om jag inte väljer att berätta helt enkelt. Och det finns ju flera anledningar till varför man inte vill ha saker i sin brevlåda på sin s.k hemadress av, så säger det här och nu SLUTA även om det har bara varit en eller två gånger men jag vill inte det och om man vill ha tag på mig maila eller kommentera här så kan jag höra av mig på ett eller annat sätt. Eller ring om ni har mitt nummer men det kommer inte på frågan att man ska skicka brev alls för det är så mycket inblandat i det och som jag känner att det är inte okej.
Aja, så nu är det sagt och jag känner att det måste sägas av den anledningen att jag vill inte ha det bubblande inom mig och tro att alla ska förstå vad jag menar. Så är det inte, utan jag måste säga vad jag vill och jag vill inte ha post i brevlådan om det inte är så att det är något som jag måste ha från typ min psykolog eller något liknande.
Hoppas ni mår bra och har det bra!?!
Och hörs igen snart!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback