Tider att passa!

Känns som att hela denna vecka går åt till en massa olika tider denna vecka. Först ut var tid hos psykolog E idag på förmiddagen. Och sen lite senare nu i eftermiddag så är det en föreläsning som jag måste gå på. Mindre kul men det är bra om man går på den av olika anledningar. Sen har jag en tid imorgon och sedan på onsdag, så det är fyra tider på tre dagar så blir det ibland för mig. Men aja, det är ju inte så ofta man har det såhär så det är bara att ta sig igenom dem och hoppas på det bästa helt enkelt.
Aja, skriver mer ikväll. Är ganska trött och vill lägga mig ner och bara ta det lugnt innan jag ska vidare till föreläsningen. Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni mår bra!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback