Powerwalk och Psykologen!

Idag så är det dags för en powerwalk med Andrea om typ bara två timmar, det blir även eventuellt en lunch med henne. Så härligt att få träffa henne igen! Det blir lite svårt att få ihop något med våra scheman, för när jag är fri så har hon antingen en tenta/föreläsning, eftersom hon pluggar eller så kan hon jobba vissa dagar också. Och när hon är fri så ska jag iväg på något. Så det blir jobbigt att få ihop något ibland, men nu har vi lärt oss att planera in och se till att vi ska träffas för annars går det inte ihop! Men idag är det dags att träffaen avn mina underbara vänner, och Andrea är den som står närmast som nog vet mesta om mig och ser på mig om det är nog, det går liksom inte att ljuga eller att säga att det är bra när det inte är det inför henne.
Aja, sen senare på eftermiddagen så ska jag iväg till psykolog E och sitta där i en timme typ. Allt är ju relativt hur länge man sitter, det beror lite på samtalsämnet också, ibland sitter jag lite längre och ibland lite kortare men vad gör det om man ändå har pratat om det som man ska göra och kanske inte behöver hela timmen alla gånger? Jag bryr mig inte direkt bara jag får den hjälpen jag faktiskt behöver!
Just nu sitter jag och väntar på att gå och fixa med tvätten eftersom jag har kört en maskin och måste ju hängas upp så att det torkar och så vidare. Allt för att ha något att göra och komma på andra tankar!
Aja, just nu är jag ganska trött efter ha vaknat tidigt och inte ha sovit ordentligt så jag skriver mera senare!
Hoppas att ni har haft en bra helg! Och att ni får en bra måndag och bra start på veckan!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback