På helspänn!

Jag är på helspänn hela tiden. Och jag är upp och ner, vet varken ut och in längre. Vill inte skriva längre och vill inte att vissa ska läsa. Eller jag vill fortsätta skriva men vill inte att någon/några ska läsa, hur säger man till personen eller ska jag dra en liten vit lögn om detta? Jag vet inte och jag vet inte vad jag ska göra längre. Vill inte skjuta ifrpbn mig personer men vill inte ha vissa alltför nära heller. Vill inte ha någon som tror att dem vet allt om mig, eller vill veta allt och förväntar sig att allt är som det ska vara och man är kvar på samma ställe och så vidare. Vad gör man åt? Och vad ska man säga att allt är inte som det ska men vill inte att personen/personerna ska vet varför eller tro att det är bättre/sämre! Jagf blir galen på att viss personer bara antar saker när de inte alls vet något alls, det är inte okej. Tro inte saker och anta inte saker. Jag vill inte ha någon så pass nära mig just nu och ingen vet allt och ingen ska veta allt heller för att det har ingen med att göra egentligen, och ingen ska bry sig vart jag är, bor eller vad det nu kan vara, okej? Jag orkar inte bry mig längre om jag sårar någon eller så, för att jag känner att ingen ska tro eller anta att det är som vanligt när allt inte är det eller är det. Jag vill inte tro att n¨ågon menar illa, för det är inte det men jag vill inte ha någon som tror sig veta allt och står mig nära. Ingen är så pass nära mig så att man vet allt om mig. Och då är jag ärlig och tänker inte sitta och ljuga längre. Allt är inte okej och är inte som det ska vara, men jag tänker inte säöga mer eller ens varför för personer är ju så bra på att tro sig veta allt och anta saker som inte stämmer.SÅ börja anta och tro saker nu om ni vill för det är ju inte ovanligt.
Aja, nu ska jag iväg och skriver mer snart igen!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback