Några dagar!

Så nu sitter jag här och det har några dagar sedan jag hade bestämt mig för att börja skriva igen men jag har tagit mig ännu en funderare, kanske inte om att ta bort bloggen men på hur mycket hur lite jag ska skriva, för jag vill inte att vissa personer jag börja tro saker och ting eller bli "oroliga" för något jag skriver, men hur kommer det sig att gör man för att säga till någon att sluta läsa för jag vill inte attr du ska läsa?  Speciellt när man inte har hjärta till av att vara så eller vill inte såra någon?Men samtidigt så känner jag att jag vill inte att personen ska vara så pass nära i mitt liv av olika anledningar. Vill gärna prata med personen och så men jag vill inte vara så personlig med denna person längre, sätter ner foten nu och det va olika anledningar. Jag måste sätta ner foten och känna efter hur mycket jag vill att personen ska få veta om mig eller så vidare. Vill inte att personen ska få styra mitt liv heller på ett sätt som att försöka "tvinga" en till saker, genom att säga "du måste göra det". Det är INTE OKEJ!
Aja, nu ska jag ut och gå lite, sen blir det väl att fixa office och fixa nyckeln till det, eller har nyckeln men måste aktivera den bara ;).
Kram KramEms

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback