Något man inte trodde!

Nu är det fotboll som det kommer skrivas om. Men transferfönstret stängdes i natt och Arsenal fick en jäkla värvning i sista stund. Och dem fick nämligen Mesut Özil, fy fan vad man hade önskat att Manchester United att lagt bud på honom. Jag tycker att han är en jävligt bra fotbollsspelare och nu kan man ju kolla på Arsenal av den anledningen att Özil är där, men måste bara säga WOW för att ens Arsené Wenger lade ett sådant bud som han gjorde och på en sådan toppspelare som Özil är.
Avundsjuk? Ja, kunde inte United få en sådan spelare istället? Men nej då lägger vi bud på Fellaini som inte är ens i närheten av Özil och hans klass. Fellaini kan vara bra på att nicka men vad gör det?
Aja, får väl säga grattis till alla Arsenalfans som får en toppspelare och jag måste bra säga det igen: WOW!
Arsenal jag kommer inte heja på er kmen kolla på er hädanefter just för Özil sådetså!
Kram Kram 
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback