Morgonmöte!

Imorgon så är det ett morgonmöte på SCÄ som gäller, mindre kul eftersom det är mer eller mindre en pina för mig att gå upp efter dagar av dålig sömn plus att man är förkyld men men får hålla tummarna på att man somnar och sover ordentligt för mitt egna bästa, för man vill ju vara vid medvetnande när man är på SCÄ. ;). Nämen skämt åsido men man vill ju vara lite vaken iallafall och kunna diskutera olika saker och säga saker man vill ha sagda helt enkelt. 
Annars så har dagen fortgått genom att bara ha handlat lite och sedan gått en kort promenad och sedan bara varit hemma för att jag är förkyld, man kan ju inte göra allt för mycket när man är sjuk och jag känner att jag vill kunna gå upp imorgon och göra det jag måste ha gjort imorgon. Jag vill ha det gjort och jag vill verkligen det av många anledningar, en av dem är att jag faktiskt vill bli kvitt skiten nu, förhoppningsvis. Aja, så är det men nu ska jag väl ta och avrunda lite för att skypa en stund och sedan lägga mig.
Kram Kram 
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback