Lördag!

Det är lördag och jag känner mig väldigt trött och seg, håller på att bli sjuk könns det som. Förkyld, vill inte och då menar jag verkligen att jag inte vill bli sjuk. Jag har ont i huvudet och leder som gör ont. Fast ioförsig så brukar jag ha ont i vissa leder ofta men nu är det flera leder som gör ont och inte bara dem som brukar göra ont så allt är det nog en förkylning på gång. Detta gör att skrivingarna här och så vidsare blir lite stillastående eftersom orken går till att förebygga något som är på ingång. Men ska försöka skriva så mycket som möjligt och efter min ork och förmåga just nu för att jag är så orkelös, trött och känner mig inte direkt pigg men men. Det ska göras allt för att jag ska skriva och att inte få mer än lite ont i halsen och huvudvärk, vill inte bli dunderförkyld så det är förebyggande åtgärder som gäller.
Annars så är det inte så mycket som händer utan det är mycket som gäller med tider och så med både psykolgen E och psykolog K på SCÄ eftersom det är ju två olika saker som jag får hjälp med just nu. Men nu är det helg och jag ska inte försöka tänka på det även om jag ska till psykolog E på måndag och jag vet att jag behöver det då men får ser hur helgen artar sig, även om den har börjat dåligt på flera sätt!
Hur mår ni? Och hoppas att ni har en bra helg!?!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback