Kvälls PW!

Det blev en kvälls PW istället idag, men det var ju bättre och skönare på ett sätt. Men nu sitter jag här med tekoppen och bara är glad över att ha fått träffa min underbara vän Andrea, det är ju någon som är där för mig på ett sätt som få är.
Så nu är man hemma igen och är trött efter en lång Pw och efter att ha träffat psykolog E, vilket jag kände att det gick bra med det samtalet men det är svårt med vissa saker och att kunna berätta det. Det liksom tar stopp på många sätt, men det kommer väl att gå till slut. Aja, tänkte avrunda nu men jag skriver lite mer imorgon när jag sitter framför datorn!
Hoppas att ni har haft en bra måndag och en bra start på veckan!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback