Hemma igen!

Sitter nu hemma igen efter en dag som har varit intensiv, med mycket tankar och många kamper med mig själv!?! Jag var på SCÄ och var där i en timme cirka, jag gillar mig behandlare K för hon förstår vad jag menar utan att jag behöver förklara allt för mycket. Men det finns fortfarande en del som måste tas itu med där och med olika saker. Efter jag hade barit där så åkte jag till M och I, det var bara dem två idag nämligen. Och där blev det en del som gjorde dagen intensiv, det var härligt intensivt men intensivt på andra sätt som inte känns som har hänt. Men aja, det var dagen det lite i korthet. Nu sitter jag hemma och ska väl ut snart och gå en lång promenad. Jag behöver det uppfriskande som är ute i naturen och jag kommer vandra där det är mycket natur idag tänkte jag, jag behöver en promenad med mycket att tänka på under denna promenad.
Aja, ska väl ta och avrunda nu men vi hörs kanske lite senare igen!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback