En riktig trötter!

Just nu så sitter jaghär och känner mig hur trött som helst. Jag känner mig typ aldrig utvilad och jag får inte sova ordentligt, det är alltid något...Aja, får hoppas att det blir bättre snart, men kan inte garantera något riktigt heller. Ledsen för en dålig uppdatering igår men tiden bara flög iväg och jag hade en del för mig. Jag träffade en kompis för en promenad och sedan så var det läkartid som gällde. Min läkare S skulle skriva intyg som jag kan hämta upp i receptionen sen, jag får ett samtal eller liknande när jag kan hämta upp det. Sedan ska det intyget lämnas till ett annat ställe, så det är ju en del som ska fixas och ordnas. 
Det känns som att man har tusen saker att fixa ibland och att man aldrig får tiden att gå ihop eller bara tt få andas ut då. Men men, vad ska man göra? Idag är det sista tiden för den här veckan som jag vet iallafall och sedan kan jag bara få andas ut lite och se om det är så att jag bara få behöva ta det lugnt och se om jag får sova bättre nu eller om det är något annat som gör mig så trött och så vidare. 
Men aja, idag är det SCÄ som gäller och jag är nervös som vanligt men det är ju bara min behandlare K som jag ska träffa så det borde ju inte vara något problem alls men jag blir ju som sagt alltid nervös oavsett vem det är eller vad det gäller!
Aja, det är lite om dagen och nu ska jag kolla runt lite på datorn och fixa saker sedan är väl klockan så pass mycket att man ska iväg.
Ska försöka uppdatera innan jag går men får se om tiden finns till och hur mycket som måste fixas innan.
Hur mår ni? Och hur ser eran onsdag ut?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback