En lång dag!

Det har varit en lång dag idag so startade med att jag vakidigt och kunde inte riktigt somna om, jättekul när man vet att man ska upp vid en tid och vill kuna sova till utsatt tid men inte kan. Aja, sen var det bara att göra sig iordning och dra iväg till psykolog E, pratade om olika saker och det där förbjudna. Sen var det att gå hem, för att vara hemma en stund och sedan cykla iväg för att handla åt mamma. Jag och min bror cyklade till västberga och handlade på lite affärer där. Det känns som att det är långt dit men det är egentligen inte så långt det är ju över årstabron och en bit till, så inte så himla långt.
Sen på eftermiddagen så var det bara att gå iväg för en förläsning på SCÄ, vilket kändes så onödigt och jag satt där med världens illamående och ångest, plus att jag kände mig så felplacerad där och det var alldeles för mycket människor för mig. Jag ska träffa min behandlare på SCÄ, nu i veckan och då får jag säga att det kommer inte funka att jag går på någon mer föreläsning av dessa anledningar. Hoppas att min behandlare K förstår det, men det borde hon nog göra tycker man ju!?!
Aja, det var dagen i stort sett med lite olika inlägg av andra slag också. Och nu ska jag fortsätta med lite annat och snart lägga mig för det har varit en låmg dag och imorgon så väntar en tid med doktor S.
Hoppas att ni har haft en bra måndag och start på veckan.
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback