Trött och fredag!

Jag sitter och skriver från mobilen eftersom jag orkar inte starta upp datorn! Jag är så himla trött och sliten känns det som, att ha haft flera dagar då jag inte har fått sova ordentligt av olika anledningar. Plus att jag har haft en ganska intensiv vecka och jag har haft ont i vissa delar av kroppen, mycket känslor också har jag haft och har mycket känslor kvar ännu. Känslorna kommer inte försvinna i första taget och det har varit bara så att dem har insivierats under veckan!
Jag ska ner till källaren senare och försöka hitta lite fotoalbum som jag ska kolla igenom för att försöka hitta en speciell bild med en viss och älskad person. Hoppas att jag hittar något och håller tummarna på det!
Men jag ska nog ta och avrunda nu men hoppas att ni får en bra fredag och en bra helg!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback