Torsdag!

Det är torsdag idag och det är inget inplanerat idag, så skönt att ha en dag som inte är något inplanerat med olika läkartider och så även om dem behövs så kan det bli för mycket ibland när många tider blir inbokad på samma vecka!
Aja, ska försöka att bara ta det lugnt idag och så får vi se vart dagen leder mig.
Men tänkte lägga ut ett QI-avsnitt som jag säkert lagt ut förr men jag älskar detta avsnitt och humorn i denna serie är helt underbar, och då menar jag hela QI-konceptet är hur roligt som helst!
Avsnittet tröttnar jag aldrig på ;P och hoppas att ni gillar det! 
 
Hoppas att ni mår bra och har det bra!
Jag önskar er en bra torsdag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback