SCÄ!

Det var dags idag igen att ha möte på SCÄ med psykolog K och det gick bra, och det sades en del bra saker! Som tur är så har fått en psykolog till som förstår jag menar utan jag kanske inte behöver förklara alltför ingående om vissa saker, och det är ioförsig om jag inte riktigt vet hur jag ska förklara men det tur det att jag har psykolog E på RS och psykolog K på SCÄ som ändå förstår mig, det är väldigt få som gör det för jag är som jag är och att jag släpper väldigt sällan in någon på livet av olika anledningar men dessa två plus några enstaka till vet det mesta om mig.
Det finns personer här till och med som inte ens vet hälften om mig och vad som händer omkring mig!
Aja, nu ska jag titta på QI och sen så ska jag väl försöka ta det lugnt om det nu går..
Hur mår ni? Och vi hörs senare!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback