SCÄ!

Jag var på SCÄ igår och träffade psykolog K, det var omtumlande kan man verkligen säga. Bra men omtumlande, och jag har varit helt slut fram tills nu typ efter det och jag känner mig ganska tom och så just nu, inte kanske just pga det men jag känner mig tom och helt borta på något sätt. Aja, nog om det!
Och idag då? Det har inte hänt så mycket idag, jag har liksom handlat åt mamma som har varit hemma sjuk. Har handlat ganska mycket till henne plus några saker till mig som behövdes hem till alla egentligen inte bara till mig och mamma även så.
Har även träffat mormor idag ett tag och det var väl kul, sen kommer hon på lördag också. Hela helgen känns som att man har något för sig, mormor kommer som sagt på lördag(ingen aning hur länge hon stannar) och sen på söndag så är det födelsedagsfika hos en kompis, där man inte vet hur länge man ska vara där eller så. Men hela oktober har känts som att man alltid har en bokad tid eller så, ingen ro eller tid över känns det som. Tiden bara flyger och man vet liksom inte vart den tar vägen, och man känner att man inte har tid att bara ta det lugnt och lugna ner sig själv. Fast att lugna ner sig själv och bara ta det lugnt har jag aldrig kunna göra. Jag är jämt stressad om jag inte är ute och rör på mig eller gör något och så är jag jämt psykiskt stressad också som påverkar mig hela tiden! Jag är stressad rent kroppsligt och psykiskt, hur blir man av med sådana saker och bara kunna vara?
Aja, ska väl ta och avrunda nu men vi hörs igen!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback