Öronhåltagning!

Jag har varit hos mormor och morfar idag, och när jag var på väg ut dit så hade jag bestämt mig för att ta ett hål till i ena örat. Jag har gått och velat göra det i typ två års tid men inte gjort det, alldeles för feg på något sätt kanske? Men nu är det iallafall gjort och här är resultatet(bilden är inte den bästa men lev med det):
 
Men det är gjort nu och mammas reaktion var lite att hon tyckte att det var lite onödigt att spendera pengar på det men gjort är gjort och jag tycker att det är snyggt så det är inget som man kan ändra på. Och jag tänker inte ta ut den och låta det växa ihop, plus att jag är nöjd och glad så det så.
Sen bjuder jag på två bilder till och en är på mormors och morfars katt, plus en annan bild på mig från igår när man var ute och gick, bilden är snygg av anledning för att man ser bara siluetten för att man står i en trapp som är upplyst.
 promenadbilden från igår och jag gillar den!
 Mormors och morfars katt som är gullig men har lite konstigheter för sig ibland ;)
Hur år mår ni och hur har ni det?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback