Moulin Rouge!

Jag är visserligen inte klar med filmen men jag har börjat titta på Mouöin Rouge och tänkte titta klart på filmen imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den filmen precis, den är helt okej men jag kan tycka att Les Misérable med Hugh Jackman och Amanda Seyfried plus många andra är bättre som musikalfilm. Fast det kanske bara är jag men jag tycker det av det jag har sett av Moulin Rouge!
Och jag ber om ursäkt för att jag inte skrev mer igår kväll som jag sa att jag skulle göra. Men det kom lite annat ivägen som gjorde det svårt att sätta sig ner och skriva.
Sen imorgon så är det terapitimme med psykolog E på RS och jag känner att jag behöver det imorgon och på tisdag så är det nästa terapitimme med psykolog K på SCÄ så då kan jag känna mig ganska lugn på några dagar kanske ;-)!
Aja, nu tänkte jag kolla på matchen som är igång och som redan är avgjord pga en domare som gillar att visa rött kort när det skulle ha varit gult!
Hur mår ni? Och hur har eran helg och dag varit?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback