Lördag och ensam!

Det är lördag och jag sitter här med datorn i soffan och kollar samtidigt på en av mina absoluta favoritfilmer från när jag var barn! Nämligen Anastasia, jag älskade verkligen den jag var liten och nu när jag såg att den var igång på tv så är jag absolut tvungen att kolla på den och varför inte liksom? Varför ska man bara sluta kolla på disney och animerat, osv bara för att man är vuxen? Man ska ju kunna kolla på sådant också om man vill, kan jag tycka för att för mig handlar det om att man ska kunna kolla på vad man vill utan att någon dömer en. Sedan säger jag att "om man slutar leka så är man död", vilket man kanske hör och har hört på flera håll. Men det stämmer så mycket tycker jag, och jag tänker leva efter det på ett sätt. Man ska kunna balansera allt också, så enkelt är det och man kan ju tycka att jag är konstig men jag bryr mig inte om man tycker det för jag är en sådan, ingen och inget kommer kunna ändra på det jag faktiskt tycker och tänker om sådana saker.
Aja, jag är helt ensam för tillfället och det är så skönt, jag har varit ensam sen typ halv elva elva, och jag har hunnit bada, måla naglarna och ätit lunch, fast lunchen har jag ätit medans jag har sutit framför tv:n nu ett tag. Så skönt att göra saker utan att någon iakttar eller klagar på en. Vad mer kan man begära?
Sen så kan jag säga att jag var iväg ett tag igår och träffade en kompis, och vi tog en sen kaffe och så. Jag missade visserligen Sverige-matchen igår men vad gör det när man fick en underbar kväll med en kompis som betyder mycket <3! Ibland offrar man något som en fotbolls match för att göra saker som får en att kanske skratta och le på ett helt annat sätt! Ja, jag är fotbollsfantast men ibland får man offra vissa matcher för annat, så enkelt är det! Men jag är glad över att Sverige vann och att dem är klara för play-off!
Aja, hoppas att ni mår bra och har en bra lördag! Plus att ni får en bra forsatt lördag och en bra helg helt enkelt!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback