Långa Dagar!

Det blir långa dagr och jag är helt slut, jag kan inte sova normalt och jag har extremt mycket ångest...Allt är jobbigt just nu och att skriva då man mår väldigt dåligt går lite dåligare. Hoppas att ni har förstående med det!
Aja, igår så var jag hos psykolog E och det gick bra! Sen så ikväll ska jag prata med A igen och imorgon så är det psykolog K som gäller! Som vanligt dårå, med tider i början av veckan och sen från nästa vecka så är det lite fler tider att tänka på men det är då det, och det orkar jag inte riktigt tänka på nu, fast ena tiden är jag jättenervös för och det får jag ta upp med psykolog K imorgon för det gäller en sak där nämligen!
Aja, tänkte skriva lite snabbt och ge en liten uppdatering om vad som händer och sen så blir det en del att hantera imorgon men det tar vi då!
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback