Helg och fotboll!

Det är lördag och fotboll igång just nu, men att fokusera på fotbollen? Nej du, det går verkligen inte är alldeles för ångestfylld pga olika saker och sedan så fryser jag som en galning, plus att jag är trött och har huvudvärk! Undra sa flundra om jag är på gång för att bli sjuk igen? Och jag vill verkligen inte det, för att det är alldeles för jobbigt att hantera det också just nu. Vill inte bli sjuk igen för det blir liksom ännu än sak att hantera, att bli frisk från det plus allt annat som man försöker bli kvitt ifrån och så vidare.
Sen så har jag varit inne i stan idag och letat efter en tjocktröja, jag har hittat en sedan tidigare på H&M och så men försökte hitta min storlek idag och tror ni att den finns? Icke sa nicke, det finns ju typ aldrig i min storlek när det finns något som jag vill ha eller behöver. Sen är det så svårt för mig med kläder och storlekar för olika anledningar och så, jag hatar att testa kläder och så vidare!
Men nu ska jag titta vidare på fotbollen och skriver lite mer senare!
Hur mår ni och hoppas ni har en bra helg!?!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback