Heeeej!

Det blir ett långt hej och för att visa att jag faktiskt lever! Men de senaste dagarna har varit lite upp och ner, så bloggen har inte varit prio ett precis. Men minvecka började med att jag var hos psykolog E i måndags och där pratade vi som vanligt om en del saker som vanligt, sen i tisdags så var det att lämna in viktiga papper och en skypedejt på kvällen sedan ;) och sen igår så var jag hos psykolog K på SCÄ och där var det som det var, men det var bra och jag fick två uppgifter av henne som ska göras till nästa vecka, och det kommer bli en pain in the ass men men det ska göras även om det kommer vara jobbigt!
Och idag så har allt lugnat ner sig en del för jag har haft så mycket känns det som när man har varit på möten träffat en massa olika personer(även vänner) och så. Men idag känns det som att man kan andas ut och bara vara typ, eller kanske beror kanske lite på hur rastlös jag känner mig om ett tag.
Och igår eftermiddag så träffade jag fick jag träffa en person som jag inte har träffat på jättelänge och det var så roligt att få träffa henne! 
Sen har jag väl inte så mycket mer att bewrätta om just vad som har hänt dock. Ibland känns det som att alla dagar och veckor ser exakt likadana ut fast ändå inte på något sätt. För det känns som att det är något nytt varje dag som sker och så för ibland känns det som att man får något under dagen som man ska göra eller någon man ska träffa och så, så det känns lite både och på något sätt. Ett tråkigt liv på ett sätt men på andra sätt inte kan man kanske säga!?!
Hoppas att ni har överseende med att jag hínte har skrivit på ett tag och att ni orkar forsätta att kika in även om det inte skrivs varje dag! Och hoppas att ni mår bra och har det bra!
Kram kram
Ems
 bjuder på en sommarbild såhär i höstmörkert och när det börjar bli allt kallare!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback