God morgon/förmiddag!

Sitter och är världens tröttaste just nu känns det som. Plus att jag har världens huvudvärk och börjar bli förkyld, kul? Nej, inte precis och det kom som ett brev på posten nu under natten och det är typ andra gången på någon månad eller liknande som jag är förkyld, även om det inte riktigt har brytit ut just nu men jag känner att det är en förkylning igen....Jag verkligen hatar att vara sjuk, och att vara förkyld för mig är ju ett rent helvet med tanke på min astma och det sätter sig ju direkt där självklart..Så nu för att minska förkylningen och dessa symptom så är det mycket c-vitamin och sådant som gäller för mig och att hålla tummarna på att det håller sig till en rinnande och täppt näsa och huvudvärken. 
Annars så är det onsdag och det känns ju helt otroligt hur tiden kan gå så snabbt ibland, för det känns verkligen inte som att det är onsdag men men. Och idag gäller det natt träffa ett gammalt kompisgäng och bara umgås typ, hur fasiken det nu kommer gå. Men det borde gå bra men man vet aldrig med dessa personer speciellt när man sätter ihop personer ign som man inte har träffat på länge, just nu så känns det som att det kommer bli väldigt awkward men men vi får se hur det går helt enkelt.  Får väl berätta om hur det gick sen ikväll när jag väl har kommit hem igen ;).
Men aja, får hoppas att ni får en trevlig dag och har det bra!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback