God kväll!

Ja, det gick väl bra idag och inget som fick mig att flippa ut hände precis. Kunde hålla ångesten över fikat och lite annat i schack, så det var ju skönt att inte behöva visa att man mådde dåligt och man bara kunde vara men nu sitter man och är hur trött som helst för att det har varit en sådan kamp idag med ångesten, ätstörningen och så vidare, och sen att inte kunna visa att man inte mår bra gör inte saken bättre. Men jag hade iallafall kul och det blev ingen katastrof, alla var sig lika i stort sett så man kände att det var inget nytt precis. 
Men nu sitter man här och är trött, utmattad och med världens ångest och har en inre kamp och verkligen inte orkar, sen så är man i stort sett förkyld nu också och det hjälper ju inte till direkt för då blir man ju ännu tröttare och helt utmattad i kroppen också.
Men aja, jag känner mig ändå nöjd med dagen och nu snart ska jag väl sätta igång "vem vet mest?" och bara vara hemma resten av kvällen och det känns ändå ganska okej. Får se om det känns okej senare för jag blir ju lätt rastlös och man vill ju träna och så men det går ju inte...*SUCK* Man kan inte hjälkpa att man blir sjuk alla gånger men hatar att vara sjuk, men vem gör inte det?
Aja, men hoppas att ni har haft en bra dag och att ni mår bättre än vad jag gör just nu!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback